حـــس مـیـــڪنـــم بــایــد ڪارگــردان مـیـشــدم هـــر ڪے بـــہ مـــن رســـیـــد بـــازیـــگـــر بـــود عاشق گمنام نوشت: حال من خوب است در این عصرهای بی تو کمی دلتنگم... کمی هم خسته ... و مدام یادت مرا می برد...!...