لعنت به این خواب...

متن مرتبط با «هیچکس آهنگ جدید» در سایت لعنت به این خواب... نوشته شده است

هیچکس...

  • نیلوبلاگ

    همیشه میگن سکوت علامت رضاست… اما من میگم نه!… بعضی وقتا سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی… بعضی وقتا سکوت میکنی چون واقعا حرفی واسه گفتن نداری… گاهی موقع ها سکوت یه اعتراضه… اما بیشتر وقتا… سکوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه… عاشق گمنام نوشت: هیچکس نمی تواند ما را شاد کند جز خودمان اگر بخواهیم ...

    ادامه مطلب