
غریبه بود اشنا شد عادت شد عشق شد هستی شد روزگار شد خسته شد بی وفا شد دور شد بیگانه شد فراموش نشد عاشق گمنام نوشت: ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ای بی خبر ز لذت شربه مدام ما...
ادامه مطلب
همیشه میگن سکوت علامت رضاست… اما من میگم نه!… بعضی وقتا سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی… بعضی وقتا سکوت میکنی چون واقعا حرفی واسه گفتن نداری… گاهی موقع ها سکوت یه اعتراضه… اما بیشتر وقتا… سکوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه… عاشق گمنام نوشت: هیچکس نمی تواند ما را شاد کند جز خودمان اگر بخواهیم ...
ادامه مطلب