برای قلبمچه طرحی بریزمتا عاشقت نباشد؟لبانم راچه بیاموزمکه تو را نبوسدو طاقتم راکه دندان بر جگر بگذارد؟به شعرم چه بگویمکه منتظرم باشدتا بعد؟و حال آنکهروزی که تو را نبینمبی نهایت است...ع لعنت به این خواب......ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63

باید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد...
عاشق گمنام نوشت:
مواظب رایحه
حرفهایمان باشیم
رایحه حرفهایمان تا
ساعتها روی جان وتن می نشیند
تاسالها درخاطره ها
جاخوش میکند
عطرحرفهایمان هرچه باشد
تندوتلخ،گرم وشیرین و...
مارادرخاطره هابه
یادمیآورد
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68

وقتی که بفهمی نباید نسبت به هر چیزی واکنش و نظر بدهی، عاقل شدهای
عاشق گمنام نوشت:
✤ خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم
✤ در دانستن تو آرامشی است و در ندانستن من تلاطمها
✤ تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز . . .
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70