
فـــرو ریختم...
آنگـــاه که دانستم .....
دلت کسی را........
دوست داشت........
که من نبودم.......!!!!
عاشق گمنام نوشت:
شبیه مه شده بودی!!
نه میشد در آغوشت گرفت..
و نه آنسوی تو را دید..
تنها میشد،،
در تو گم شد که شدم..!!
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: فرو ریختم,من فرو ریختم, نویسنده: بازدید: 75