اگر نمیتوانی به کسی امید بدهیناامیدش نکن!!!اگر شنونده خوبی هستیرازدار خوبی هم باش!!!!اگر نمیتوانی زخمی را مرحم بکنینمک هم نباش!!
عاشق گمنام نوشت:
یک کلام!مهربان باش ...
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 23 بهمن 1395 ساعت: 0:57