همشه ماندن دلیل عاشق بودن نیست
خیلی ها هم رفتن
ک ثابت کنن عاشقن♡
عاشق گمنام نوشت:
من گمان میکردم
فاصله ها همیشه حس نیست شدن کسی را می دهند که هنوز هست ...
اما گاهی آدمی دلش برای فاصله ها تنگ می شود
ما را در سایت لعنت به این خواب... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55